29 mai 2012

Once

Apropo de ultimele piese postate...
I-am descoperit pe Glen Hansard si pe Marketa Irglova intr-una dintre diminetile mele din timpul liceului (cred ca prin clasa a 10-a), cand ma trezeam inaintea soarelui sa frunzaresc cate o carte sau sa ma uit macar la un film pana mergeam la scoala.
Cel in care i-am gasit pe cei doi se numeste  "Once" si a fost foarte dragut...asa..calm, soft, plin de armonie, dragoste si muzica frumoasa...Reuitandu-ma la secvente din el m-a apucat un dor teribil de cantat si muzica...dar ma opresc aici...nu are sens sa incep o poveste despre frustrari :).
Am postat soundtrack-ul acum ceva timp...inca imi place terbil de mult...
So...va recomand sa va relaxati si poate sa va bucurati anumite parti din voi cu asa ceva...
Enjoy!

P.S. Un concert live de al lor :->


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu