1 mai 2012

O pana


Mi-am uitat ingerii intr-un borcan pe masa si aripile lor fragile s-au rupt izbindu-se de capac.
Degeaba mi-am amintit de ei si i-am eliberat...Acum nu ma mai pot urma.
Sunt libera prin lume caci m-am sfasiat fara sa vreau, muscandu-mi lanturile cu coltii unui suflet ce se  voia curat.
PLUTESC...
Mi-am pierdut orice radacina...Iar florile-mi cresc din seva unei dorinte pline de forta dar pierduta.
Inca vreau aripi.As putea sa le fur...sau sa le construiesc din cele rupte ale ingerilor mei.Dar oare pot? Mai bine astept sa-mi creasca...Aici...sau poate mai incolo...
Hei, tu, suflete ma auzi? As vrea sa avem o discutie...

















                                                                                        Prayer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu