20 iulie 2009

Ganduri

Ma doare capul.Habar n-am de ce.Nu vreau pastile.Vreau doar sa-mi treaca.
Cred ca imi e somn.Asa... un pic.
As vrea sa ma plimb.E noapte, e racoare, e vara si e frumos.In acelasi timp n-as vrea sa ma desprind din fotoliul in care zac de cateva ore.Cred ca ma voi baga in pat.
Maine plec in excursie.Asa...vreo 3 zile, nu prea departe.Hmm...:).
In seara asta nu-mi place nicio melodie.Am auzit primele 2 secunde la cateva sute.Nu am rabdare sa ascult nimic pana la final.
Am inceput o alta carte.Interesanta."Portretul lui Dorian Gray" de Oscar Wilde.Imi place.Chiar mult.E altfel (fata de romanele rusesti de care nu prea m-am desprins in ultimul timp).Am gasit in ea multe idei stranii si inedite.Totusi nu ma pronunt inca.Mai am pana la final.
Calculatorul face un zgomot enervant.Imi trebuie muzica.Dar ce?!
S-a facut 12.Fix.
Acum e si un minut.
Si doua.
Tot ma doare capul.Ma voi culca.Poate imi trece.
Noapte buna!

P.s.Am ascultat totusi o melodie:
Poets of the fall- Sleep

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu