2 iulie 2009

ciudatenii, carti, oameni si vacanta

Ok...e ceva ciudat la mine sau e normal sa am o atractie fata de criminali, mintile, motivele si victimele lor?
Apropo de asta, am terminat de vazut primele trei sezoane din "Dexter".Interesanta ideea in jurul careia se invarte actiunea...
Imi amintesc ca imediat dupa ce am terminat de citit basme nemuritoare si carti gen "Amintiri din copilarie"(asta se intampla prin clasa a III-a sau a IV-a) citeam "Crime care au zguduit lumea" ;-)) si imi placea.Chiar imi placea.Zilele trecute am dat de carte prin casa.Trebuie sa o recitesc.Ciudat copil oricum :).
M-am hotarat sa mai caut cate ceva (povesti, date etc.) despre oamenii astia, ca na..e vacanta si am timp de omorat (oarecum).Poate reusesc cumva sa inteleg ce e in capul lor...sau macar sa presupun.
Acum ca tot vorbeam de lucruri frumoase...niste muzica:
Simon & Garfunkel: Sound of silence


P.S.Mi-am cumparat azi ziarul "Saptamana financiara".Impreuna cu el e si cartea "Asasini si asasinate care au schimbat istora lumii" :-".Ce pot sa spun?! :D...suna interesant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu