13 aprilie 2014

Eu sunt femeia

Privește-mă!
Stai, stai,
Nu respira...
În fața mea
Nu ai voie să respiri,
Să te miști
Sau să exiști
În orice fel.
Ești doar un simplu
Privitor.
Așa că, privește-mă
Pentru că
Eu sunt femeia!
Toate gândurile tale
Nu au alt drum
Înafara celui către mine
Tu nu ai alt scop
Tu nu ai altă chemare                                                                                                G+G
Tu nu ai alt sens.
Sunt un ideal
Născut din ideal.
Sunt perfectul amestec
Al sublimului cu lumea
Sunt încununarea
A tot ce există
Și mă cobor
Ca o binecuvântare
Asupra întregii creații.
Caută-mă...
Iar și iar și iar.
Dar nu după ochi,
Nu după buze, păr
Sau lungimea picioarelor.
Găsește-mă!
Eu sunt în tot
Eu sunt tot.
Bucură-te!
Mulțumește cerului
Sărută pământul
Și pleacă-te
Pentru că
Eu sunt Femeia.

Un comentariu:

  1. inchide ochii,
    apleaca-te.
    geme
    vorbesti cu mine acum
    c-am aflat ceva despre tine
    esti martora propriului tau viol
    asa ca, taci si fii dominata
    Pentru ca
    tu esti femeia.

    in rest, ai batut campii ampulea

    RăspundețiȘtergere