8 aprilie 2014

Bucăți din copilărie

M-am trezit
Într-o dimineață
Pe la 4.
Mă născusem de curând
Și la câteva clipe după
Am început să trăiesc.
Peste o perioadă
M-am oprit.
Mi-am luat copilăria
Și am închis-o
Etanș.
Într-un borcan.
Apoi, cu grijă,
Am pus-o la sterlizat
Ca să nu se strice
Peste iarnă.
După o altă vreme
Trăită
Într-un oarecare vid
Am deschis capacul.
Surpriză!
M-am trezit
Înconjurată de un nor dens
De praf, molii, mucegai.
Uitându-mă în interior
Am vazut
O parte
Putrezită deplin
Și o parte
În plină descompunere.
Cu o pensetă
Am extras
De ici,  de colo,
Ce mai era întreg...
O jucărie,
Un gând,
Ceva pufos,
O bucată de amintire,
Câteva atingeri.
Mai nimic de valoare.
Hm.
Cam trist.
Am rămas cu o copilărie
Îmbibată
Într-un fel de mâzgă
Cu viermi.
Nasol!
Data viitoare
O voi pune
Într-o cutie de tablă.
Poate așa,
Am noroc și se păstrează
Ceva
Mai bine.
G+G

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu