14 martie 2014

Culoare

Mi-am tăiat pe rând
Câte un deget
Ca să-mi stropesc viaţa
Cu culoare.

Am îmbracat-o în roşu
Ca pe o doamnă de Revelion,
Ca pe o prostituată de pe Turzii,
Ca pe Moş Crăciun
Şi acum aştept
Să văd cum se umple
De minunea de a fi.

A fi cum?
A fi ce?

Probabil frumos...
Sau frumoasă?!
Ca o lamă de ras
Pe o piele prea albă,
Ca un film indian,
Ca o ureche
Plină de cercei,
Ca un fir de păr
Pe un sacou impecabil,
Ca un vis adolescentin,
Ca un zâmbet fără dinţi,
Ca un gând
Ce-ţi dă insomnie,
Ca o piesă de Rammstein
Ca o molie în dulap,
Ca o facultate lungă,
Ca un parc fără copaci,
Ca un câine fără stăpân,
Ca un om fără stăpân?
Ca o chitară dezacordată,
Ca un secret
Pe care nu-l mai spui la nimeni,
Ca un râs fără glumă,
Ca un pahar de Cola fără acid,
Ca tine?

Îmi culeg degetele de pe jos
Înainte să vină vreo pisică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu