3 ianuarie 2011

Un nou inceput ?!

In fiecare an imediat dupa revelion astept sa se petreaca o schimbare.Ceva marcant, care sa vina BUM!...Dar nu.Vesnic raman dezamagita.

Azi am ajuns acasa.Nimic diferit.Pana si mirosul imi e familiar.Am bagaje de desfacut si enorm de invatat.Mi-e somn si lene (stari obsnuite de cum intru pe usa).Hmmm...uf.

Totusi am auzit ca s-a intmplat ceva.S-au scumpit biletele de autobuz.E adevarat?Sper ca nu...(stau teribil de prost cu banii).Poate nu va fi  asa tot 2011-le.

Gata! Ma duc sa ma afund printe foi si muzici.

6 comentarii:

  1. Şi totuşi atunci când a sosit Cel pe care îl aşteptai nu te-ai grăbit .
    Nu i- ai deschis la timp…
    Şti oare ce este de făcut ?
    Da ! Învaţă… e necesar…
    Dar multe vor fi aruncate din cauza inutilităţi lor practice .

    RăspundețiȘtergere
  2. A sosit Cel pe care-l asteptam?
    Daca da..atunci nu exista "la timp".Tinand cont ca nu am murit, timpul e al meu.
    Cat despre invatat... nu exista zi fara asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar s-au scumpit biletele de autobuz? :-S

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda...din pacate.Acum e 2 lei biletul.

    RăspundețiȘtergere
  5. hmm..poate suna ciudat venind asa de la un strain, si avand in vedere ca am 17 ani, dar, nu spera, mai ales, nu spera sa se intample ceva din neant, schimbarea, daca vrei sa fie, trebuie sa inceapa de la tine, daca vrei sa se intample ceva, fa acel ceva sa se intample...hope it helps..

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt cat se poate de acord cand e vorba de un caz general.Dar eu aici ma refeream la tot tam-tam-ul cu anul nou... Care in fond e la fel, fara nici o schimbare.
    Si crede-ma de multe ori schimbarile vin fie ca vrei fie ca nu.In momentul asta vin val peste mine si aproape ca ma ineaca. :)

    RăspundețiȘtergere