7 februarie 2012

Doctor Faustus

De cateva zile am inceput "Doctor Faustus" (Thomas Mann)...E o carte interesanta si destul de captivanta chiar daca abunda in descrieri amanuntite.In consecinta, energia canalizata asupra cartilor de biologie celulara, biostatistica medicala si istoria medicinei s-a injumatatit, rezultand o alternanta, sper eu, destul de echilibrata intre cele doua aspecte ale vietii mele...lectura pentru scoala si cea strict legata de placerea proprie.

Capitolul VIII descrie Sonata opus 111 de Beethoven si ascultand-o i-am descoperit un anumit farmec conturat probabil si de transpunerea ei pe hartie.


Dupa cateva pagini mai apare o scurta relatare si a Sonatei pentru violoncel (in Re opus 102)...pe care o stiam si care imi place aproape la fel de mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu