3 decembrie 2011

Alta sambata...

E aproape 12...M-am trezit de cateva ore...
Am baut cateva inghitituri de cola pe post de mic dejun si m-am cuibarit iar intre asternuturi.Am citit toata dimineata pana am terminat cartea.De absolut fiecare data cand dau ultima pagina a unei carti sunt trista.Invariabil.
In camera miroase bizar...As vrea sa deschid fereasta si sa las frigul sa patrunda in mine.Andreea, colega de camera, doarme.Deci nu pot.
Parul imi miroase a tigari...Vreau sa fac un dus...Si apa sa stearga urmele noptii trecute de pe trupul meu.
In jur sunt teancuri si teancuri de carti, atlase, caiete si foi...Imi trebuie un strop de mobilizare...Stiu ca din momentul in care le-am deschis totul devine mult mai simplu.Dar inceputul...

Vreau sa ma imprietenesc cu timpul...Dar am o singura problema.Il caut mereu si niciodata nu-l gasesc.
Vreo idee?




2 comentarii: